Can Yayınları'nın Kapak Gelişimi

Can Yayınları 2014'ün başında geleneksel beyaz kapağını bıraktığında baya bir olay olmuştu. İlk başta üzülsek ve tepki göstersek de Can Yayınları fena iş çıkarmadı doğrusu. Eleştiriler almaya devam etse de bu yayınevinin özel olduğunu hepimiz biliyoruz. Ben de tanıklık ettiğim bu dört jenerasyon kapağı tek resimde toplamak istedim. Aslında aynı kitapla bu dört kapak çeşidini karşılaştırmak gerek. Belki Murat Gülsoy'la yaparım ileride ya da Cemil Kavukçu'yla. Ayrıca bu dört jenerasyon kapağı dört öyküyle yapmak istemiştim ama 2. jenerasyondan elimde öykü kitabı yoktu. Diğer yandan üç öykücü de en sevdiğim ilk 10 öykücü arasına girer, Ferit Edgü'yü ise henüz okumadım. 






Hala beyaz kapaklı Can Yayınları kitaplarını bulmak zor olmasa da yavaş yavaş piyasadan çekildiğini beraber izleyeceğiz. O zaman bize (daha doğrusu bana) düşen daha fazla beyaz kapaklı Can kitaplarını bulmak olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar